Jesene transformačné zbehovec plazivý

Jesenné metamorfózy zbehovec plazivý v mojom chate vyrobenej dnes som ho venovať na ďalší post to.

Zbehovec plazivý jeseň

botanická referencie


Zbehovec plazivý (zbehovec plazivý) Podzemok Vytrvalá bylina z čeľade yasnotkovyh s vysilené či horolezectvo, zakorenenie výhonkov, 10-40 cm výška pramenila bazálnej listy, alebo vajcovité oválu, zhromaždené vo výstupnom stonke. - prisadnuté. Kvety sú modré, zriedka ružové alebo biele, zhromaždili v 12 falošné mutovki- kvitnú v máji a júni. Ovocie - prefabrikované oreshki- dozrievajú v júli a auguste.

Okrasné odrody zbehovec plazivý


  • 'Atropurpurea' (fialová kvetenstvo, pomerne veľká);
  • , Burgundy Glow '(striebro-zelené listy s intenzívnou vínovo červený odtieň);
  • , Catlin je Giant '(listy veľmi veľké, až 15 cm, tmavo fialovej-bronz, kvetenstvo až 20 cm na dĺžku);
  • , Viacfarebný '(tmavé listy, bronz-zelené so smotanou a ružové škvrny);
 
Zbehovec plazivý viacfarebná
Použil som fotografie z webových stránok: xn - b1afig0bh2a6b.xn - p1ai

Video: Návrh sada.Posadka a rozmnožovanie zhivuchka

  • 'Pink Elf' (kompaktné, stopky, dĺžka 5 cm, intenzívne ružové kvety);
  • , Variegata '(modrozelené listy, krémová ohraničený a bodkovaný);

Video: YAKORETS (TESTOSTERÓNOVÉ) SEM. Zygophyllaceae

 
Zbehovec plazivý variegata
použité fotografie z webu:

Kde sa môžete stretnúť zbehovec plazivý v prírode?


To je nájdené v lesoch, medzi kríkmi, na trávnatých svahoch v lese a stepné oblasti európskej časti Kaukazu.



Zbehovec plazivý v kvete na jar

prihláška


Zbehovec plazivý - wild potraviny, liečivé, okrasné rastliny. V potravinárskom spotrebovanej mladé bazálnej listy, výhonky (šaláty, šťouchané zemiaky, korenie na ryby, múka riadu). Za účelom liečby pomocou trávy, ktorý má hemostatickej, vyvolávajúce potenie, antipyretikum, antiseptické, metabolizmus zlepšuje činnosť.

Ubytovanie na chate