Môžem repot orchidea kvitnúce?

Vždy som vyberavý orchidea transplantované s opatrnosťou - očakávaný prejav svojimi rozmarmi. Tam bol pocit, že nasledujúci deň, kedy mala prísť o všetky kvietky a začne páchať zlo mi uschne. Po niekoľkých časoch úspešných transplantácií, stále som prišiel na správnu techniku, potom môj orchidea bude túto nevyhnutnú etapu jej starostlivosť už nie je výstredný a pokorne prijať.

Kvitnúce orchidea Aj transplantované len vtedy, keď prítomnosť týchto ukazovateľov: jej korene môžu hniť, nesprávne zavlažovanie, ktorá sa prejavuje problémy s zemi - on stal stlačený napríklad korene prekročili stien hrnca alebo korene k nej (aj keď to som sa stretol len vo výnimočných prípadoch ). Ako si dokážete predstaviť, akákoľvek zmena v substráte orchidey alebo porušenie jej vývoja vyžadujú okamžitú transplantáciu, takže sme nemali zastaviť kvitne a presná odpoveď, ja ako profesionálny pestovateľov, môžem vám dať - aby repot orchidea kvitnúce v prítomnosti takých podmienok, že je to možné.

Orchid mala pomerne ľahko vziať z hrnca a presťahovať sa do novej. Ak tomu tak nie je, je pôda, napríklad mnohé vystúpil s niekým, alebo korene, ako niečo, čo nie je tak správal, budete musieť znížiť a odstrániť pot orchidea. Mimochodom, to je dôvod, prečo sa používa plastový hrniec - je ľahšie pracovať. Ďalšie variant nádoby, v ktorej je umiestnený orchidea - hlinenej nádobe. To nemôže byť ľúto a rozbiť niečo ťažké, a až potom odstráňte orchidea, to zúčtovanie od zvyškov ílu hrachu a kusy pôdy mixu.

Ak chcete natrvalo odstrániť dostupnosť pozemku, ktorý sa chúlil medzi koreňmi, bez toho aby došlo k poškodeniu samotnej korene orchideí, je potrebné ho opláchnuť pod tečúcou vodou. Tak sa úplne prírodný zmes pôda sa riedi v koreňoch orchidey, odstráni sa voda, a korene sa uvoľní. Suchú handričku ľahko vyschnúť korene orchideí a dať kvetinu na noviny alebo ľanovým handrou, aby nasiakli prebytočnú vodu.