Pokiaľ moc chcieť

Video: Ak chcete ... VEĽMI Channel Elena Karnavskoy

Dobrú noc!

Aj ďalšie doplnenie! Myslím, že niektorí nemajú ani potrebné spracovať. =) Mám v poslednej dobe, a ďalšie sa nestane.

Ďalšie výstava fialiek, ktoré opäť som nemal v úmysle. Pravdepodobne musieť požiadať svojho manžela, aby ma zamknúť pred koncertom, na ktorom nechodím, prístup k webu DF. Hoci je to mätúce. Deň vydržať a odomknúť ... Áno, a vábenie firmy Julia a Anny =) Takže moja nováčikov.

Violet - je nielen krásne pleti, ale aj zaujímavé tituly. Niektoré z nich sú natoľko zaujímavé, že nemali vziať niekedy ťažké. Ale nenechajte si ujsť jednu menom pretekov? Úprimne dodržiavať toto pravidlo, ale vlani v zime som videl na fotografii s americkou výstaviska Fialochka, ktorého meno dobyl srdce. Po nejakej dobe som zabudol, ako vyzerá, ale spomínam si, že som chcela svoju zbierku jeho meno. A nikdy som ho nevidel v zozname našich zberateľov. A to by zostať nedosiahnuteľný sen, ak nie predbežný zoznam detí. Takže to, čo tým, že vopred! A naraz! Ani som sa pozrieť, ako to vyzerá, je mi to jedno =) Vedel som, že by som ísť na to. A vieš čo? Bola tam! One! Takmer minul starostlivo skúmať všetky deti. Unavený, išiel som sa utopiť smútok v druhé dieťa, a na poslednú chvíľu videla!

Môj malý krása, Rob`s Suicidal Veverka. Áno, áno. Veverka-suitsidnitsa. Len nepýtajte sa ma, prečo som chcel taký hrozný názov. Tu chcem a je to! Chovatelia pomenoval na počesť proteínu, skákanie na cestách pod kolesami áut. A je tu karikatúra, úprimne som sa pôvodne myslelo v jeho cti. Mimochodom, moje dieťa bolo pestrofarebný Popsy =) farba kvetu, stále si pamätal neurčito, ale panašovanými listy boli príjemným prekvapením.