Aj sám záhradné sadený



Video: Veľmi záhrada, I sadený (Ruská ľudová pieseň)

záhradné
Potom, čo na internete, som narazil na fotografiu mini-záhrady v kvetináči. Potom som začal hľadať ďalšie informácie o tomto zázraku dizajne. Po zhliadnutí krásne obrázky, nápad začal horieť vo mne mať túto krásu doma, zvlášť keď prázdnin prišla do konca, a na záhrade sa na rastlinnú a starať sa o niečo prešiel sezóny. A ak ste sa narodili v sebe určitú predstavu, že je nemožné ho zastaviť, len si uvedomiť, a usadiť sa. Pár dní urobil výlet do kvetinárstva a kúpil vhodný pre záhradné rastliny. 
kvety
Rastliny pre mini záhrade nájsť to bolo viac či menej jednoduché, ale s dekorom mal dlho vŕtať. Predvoľbami ako v zahraničí, nebudeme predávať. Musel som niečo vymyslieť.
dom
Hľadal som vhodné dome dlhšiu dobu na rôznych obchodov, a konečne tu je biely dom so svetlom. Rozhodol som sa maľovať sami, aby to vyzeralo vierohodne. Tu je docela vidiecky dom ja.
dom

Altánok, oplotenie, most a ďalšie veci rozhodol, aby sa drevené shpazhek.
kk
Najťažšie bolo altánok.
, tc
Vedro bolo rozhodnuté, aby sa malé čiapočky. Vložiť na neho a maľovať drobné obrázky namaľované.
zakresliť
A potom prišla najviac vzrušujúce moment - krásny všetko sadnúť, aby si skutočnú malú záhradu. Pre dva široké low hrniec, pôdy a kanalizácie boli zakúpené.
dd
Trať z drevených triesok pre fajčenie, ale okolo sypané na farebné kamienky. Rieka je vyrobená z modrého skla okruhliakmi. 
BBB
V dôsledku toho má dve takéto prostriedky a dostal veľa zábavy práce vykonanej a dokončil prácu.
atď.
Sukulenty rozhodli zasadiť samostatne, takže vyzerali lepšie.
ck
V niekoľkých málo mesiacov od mini-záhrady v mojom dome, som si uvedomil, že došlo k nejakej oshibki.Derevyannye prvky boli zlepené s bielym lepidlom a voda sa začala formovať, keď bola pokrytá niekoľkými vrstvami laku. Bolo nutné vybudovať nový plot a kolieska. PVA lepidlo okamih vymeniť.
PAA